Prywatne forum członków klasy 3B

Prywatne forum członków klasy 3B


#1 2007-09-08 20:50:59

borova19

Pikuś

8002922
Zarejestrowany: 2007-09-08
Posty: 20
Punktów :   

REGULAMIN

Postanowienia wstępne:

1. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie pozwala na wykorzystanie forum w sposób optymalny. Celem regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum ani dostępu do niego.
2. Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat niniejszego Regulaminu oraz do zaproponowania usunięcia lub dodania dowolnego paragrafu. Można to zrobić publicznie na forum lub poprzez przesłanie prywatnej wiadomości do autora.
3. Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Z Regulaminem należy się zapoznać przy rejestracji na forum. Warto pamiętać, że dokonując rejestracji automatycznie zgadzamy się na przestrzeganie Regulaminu.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu bez informowania o tym fakcie użytkowników. Wprowadzone zmiany obowiązują ze skutkiem natychmiastowym.

Zobowiązania użytkownika:
Każdy użytkownik, w celu dbania o porządek na forum, powinien:
1) zakładać wątki w poszczególnych przeznaczonych do tego działach. Każdy z nich ma opis, który określa jego tematykę. Jeśli nie jesteś pewien, do jakiego działu napisać temat, umieść go tam, gdzie według Ciebie najbardziej pasuje - w razie problemów zostanie przeniesiony przez Moderatora lub Administratora.
2) nie umieszczać takich samych wątków w kilku miejscach naraz. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum i karane warnem w skrajnych przypadkach banem.
3) tematy tytułować konkretnie, mądrze, w skrócie mówiący o czym mówią. Tym samym pomagasz innym korzystać z forum i nie zaśmiecasz go.
4) nie zamieszczać kilku postów pod rząd w jednym temacie. Jeśli koniecznie chcesz coś dodać do swojego postu, skorzystaj z opcji Edytuj.
5) unikać zbaczania z tematu wątku (to jest tzw. offtopic). Sprawy prywatne prosimy załatwiać poprzez Prywatne Wiadomości, e-mail, komunikatory internetowe.
6) powstrzymywać się od krytykowania tematu wątku, poziomu czyjejś wypowiedzi itd. Jeśli uważasz, że post narusza Regulamin, zgłoś to natychmiast Moderatorowi lub Administratorowi.
7) szanuj Moderatora i Administratora i innego użytkownika.
8) nie korzystać z kilku kont jednocześnie. W razie wykrycia takiego przypadku, wszystkie konta zostaną dożywotnio zbanowane. [Refleksja] „i dupa blada”

ZAKAZ SPAMU!!!

- Na forum obowiązuje kultura, wszelkie zachowania łamiące ten punkt regulaminu, czyli chamskie i wulgarne odnoszenie się do innych użytkowników, a zarazem ekipy tego forum będzie karane ostrzeżeniami/banami.
- Zanim cos napiszesz pomyśl przez chwile, pisz zgodnie z treścią tematu, jeśli nie masz nic do powiedzenia lepiej nie pisz wcale. Staraj się nie zaśmiecać forum swoimi postami, jeśli czujesz nieodparta potrzebę wypowiedzenia się, są ku temu odpowiednie działy, chodzi o zachowanie przejrzystości tematu, im ona większa tym mniejsze prawdopodobieństwo szukania przez wiele minut działającego linku. Dbaj o poprawną pisownie oraz unikaj pisania w tym "sTyLu"


Prawa i obowiązki Moderatorów

1. Moderator posiada wszystkie uprawnienia zwykłego Użytkownika. Ze wzglądu na sprawowaną przez siebie funkcję posiada również dodatkowe prawa i obowiązki
2.Moderatorzy mają prawo:
- publikowania ogłoszeń i tematów przyklejonych,
- blokowania i odblokowywania tematów,
- przenoszenia tematów do innych kategorii w celu poprawienia spójności poruszanej na danym forum tematyki,
- dzielenia wątków na części,
- kasowania postów innych Użytkowników,
- edycji cudzych postów.
3. Moderatorzy mają obowiązek:
- przestrzegania regulaminu w sposób szczególnie rygorystyczny, ponieważ ich zadaniem jest dawanie przykładu innym użytkownikom,
- czuwać nad porządkiem panującym na forum oraz interesować się publikowanymi treściami intensywniej niż zwykli Użytkownicy,
- służyć radą i pomocą niedoświadczonym Użytkownikom forum,
- ściśle współpracować z Administratorem i w ramach forum podporządkowywać się jego decyzjom.
4. Moderatorzy mają pierwszeństwo przy kontaktach z Administratorem, a ich opinie są szczególnie brane pod uwagę przy wprowadzaniu zmian na forum.
5. Moderatorzy nie powinni nadużywać swojej władzy.
6. Moderatorzy nie mają obowiązku publicznego informowania o zastosowaniu sankcji ani tłumaczenia się z podjętych działań, powinni jednak odpowiadać na prywatne wiadomości wysyłane do nich w sprawach dotyczących ich działań na forum.
Administracja zastrzegają sobie zmiane zasad regulaminu bez podania przyczyny.


http://img158.imageshack.us/img158/3443/xdxdwrobelcu4.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oazaczermna2007.pun.pl www.najlepszebeagle.pun.pl www.narutospritecenter.pun.pl www.pomorskieforumslubne.pun.pl www.6brygada.pun.pl